خودرو شیائومی پرطرفدار | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

خودرو شیائومی پرطرفدار به نقل از (expedias.ir - اکسپدیا)

خودرو شیائومی پرطرفدار به نقل از (expedias.ir - اکسپدیا).


خودرو شیائومی پرطرفدار ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،کیفیت تضمینی

ویدئو آموزشی درباره: خودرو شیائومی پرطرفدار

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( خودرو شیائومی پرطرفدار )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; خودرو شیائومی پرطرفدار مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; خودرو شیائومی پرطرفدار

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

استقبال از اولین ماشین شیائومی آنقدر زیاد بوده که این کارخانه به خریداران هشدار داده ممکن است مجبور شوند تا شش ماه برای تحویل ماشین صبر کنند. شیائومی که سومین فروشنده

بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان است می‌گوید تنها در ۲۴ ساعت پس از آغاز پیش‌فروش مدل SU7 نزدیک به ۸۹ هزار سفارش گرفت.

تعداد سفارش‌ها تا پایان هفته به صد هزار دستگاه رسید، اما زمان طولانی برای تحویل خودرو باعث شد تعداد زیادی انصراف دهند. شیائومی می‌گوید در حال حاضر چهل هزار سفارش از خریدارانی دارد که قطعا می‌خواهند SU7 را بخرند.

شیائومی SU7 ترکیبی از امکانات لوکس و کارایی ماشین‌های الکتریکی پورشه و تسلا را با قیمتی ارزان به خریدران عرضه کرده است. ارازنترین مدل کارخانه ۲۱۵ هزار و ۹۰۰ یوان (حدود ۳۰ هزار دلار) است و گرانترین مدل این ماشین با قیمت ۲۹۹ هزار یوان فروخته می‌شود. قیمت ارزانترین مدل تسلا در چین ۲۴۵ هزار و ۹۰۰ یوان است.

ظاهر شیائومی SU7 بیشتر از محصولات تسلا به پورشه تایکان شبیه است. شیائومی برای طراحی ماشین از کریس بنگل مدیر طراحی پیشین بامو کمک گرفته است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت قویترین مدل SU7، ۲.۷ ثانیه و حداکثر سرعتش ۲۶۵ کیلومتر در ساعت است. ماشین با هر بار شارژ می‌تواند تا ۸۱۰ کیلومتر حرکت کند. سیستم خودران SU7 با لیزر و دوربین کار می‌کند و شیائومی می‌گوید دقتش در حد سیستم خودران تسلا است.

SU7 از سیستم عاملی مشابه با محصولات دیگر شیائومی استفاده می‌کند. راننده می‌تواند با این سیستم به دستگاه‌های دیگر ساخت این شرکت مانند لپ‌تاپ، تلفن هوشمند و لوازم خانگی وصل شود و آنها را از راه دور کنترل کند.

لیجون، مدیر شیائومی هنگام رونمایی ماشین گفت که این کارخانه می‌خواهد در ۱۵ تا ۲۰ سال آینده یکی از پنج خودروساز برتر جهان باشد. شیائومی به احتمال زیاد در آینده مدلی ارزانتر هم به بازار عرضه خواهد کرد.

شیائومی SU7 توسط بایک، خودروساز دولتی چینی در کارخانه‌ای ساخته می‌شود که ظرفیتش دویست هزار دستگاه در سال است.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد خودرو شیائومی پرطرفدار با کد تخفبف (hash-662fd8044ada6) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " خودرو شیائومی پرطرفدار " .